2011-07-19 | 14:21:27

Me, Myself and I

Hej hej!
Hoppas ni alla har en bra sommar så här långt. Jag kan bara säga att de har jag i all fall! Hästar, hästar och mera hästar! Kan de bli bättre? Nepp, inte i min värld i alla fall.
Men, jag ska inte prata på om de, jag tänkte visa er hur min så kallade vardag ser ut.
Eller rättare sagt, hur JAg ser ut på en vanlig vardag.
Eller jag, hur jag ser ut hela tiden. För de är sällan jag klär upp mig. I alla fall. Jag "bor" praktiskt taget i mina ridkläder. Men jag kan ju inte ha dem i skolan. Så då blir de oftast jeans ( jeans tights ) och en/ett t-shirt/linne samt min älskade mörkblå abecrombi munkjacka. Punkt. Inget smink, eller smycken. Eller jo, mitt 6A Skonaren halsband som jag alltid har med mig på något sätt, i väskan, på mig osv.
Men, jag ska visa er hur jag såg ut när vi slutade 6:an.
Ja, som ni ser så har jag på mig en vit klänning från Nelly.com
Svarta tights
Mitt 6:a skonaren halsband
och en tunn svart kofta
Ja, hehe. Detta inlägg skrev jag mest för att jag hade tråkigt!
See yá!
1 Kommentarer
Agnes ♥:

riktigt fin klänning <3

du är så himla sööt <3 <3

2011-08-19 | 13:25:54
URL: http://skogensgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!