2011-05-24 | 16:07:23

*Rubrik?*

Ja, som ni kanske märkt så har jag inte bloggat på ett bra tag. Men de kan bero på att jag inte har gjort så mycket. Nu vet ni ju hur en vecka i stallet ser ut för min del. Och jag tror inte att ni ORKAR lyssna till alla krubbor jag tvättat, boxar jag mockar and so on...
Ja, så jag har bestämt mig för att ha min lilla blogg som något där jag bara kan skriva av mig lite. Allt från hästar och stallet, till skola och ja... kompisar?
Något jag dock måste fixa är en heder. Jag har PHOTOSHOP ELEMENTS 8.0. Men jag har ingen aning om hur man använder det, hehe. Så jag ska be min gode vän, eller en av dem i alla fall. Att fixa det.
Bilder och frågestunder, och inte minst BESÖKARE. Det måste bara fixas, eller hur? ;)
Det var la typ de jag ville ha sagt. Just nu sitter jag hemma och tråkar...
Det är ju tisdag, vilket betyder LÅNG dag i skolan..
Och åka till stallet efteråt? Nej, då är jag inte i stallet förrän typ halv fem, så ork!
Jag tycker personligen att jag måste bli bättre på att uppdatera, eller vad säger ni?
Nu behöver ni inte lyssna till mitt tjat längre. See yá!
/ Rebecka
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!