2011-10-25 | 22:19:29

Dag 2

Okej, jag vet att de blir några dagar mellan uppdateringarna, men nu ska ni få höra om "dag 2" MIG!
Okej, jag heter då som sagt Rebecka Viktoria Sundh, är 12 snaaart 13 (Fyller på fredag) Går med andra ord i 7:an.
Innan jag börjar berätta ska ni veta att jag älskar hästar till 110%!
Jag bodde i USA i ca halva min s.k "barndom" i re år, nästan 4 till o med! I Flemington, New Jersy, en timme utanför New York. De var en upplevelse de med. Jag är en sådan människa som vissa kan uppfatta som en perfektionist.
Jag vill att allt ska vara perfekt, och får lite... vad ska man säga.. panik? Om saker inte går som jag tänkt mig.
Jag håller mig helst för mig själv, är kanske lite "udda" på de viset. Men jag är jag, take me or leave me.
Jag hatar när folk står och typ "hänger" på en, jobbiga, irriterande människor!
I alla fall, jag sköter då som sagt Felix, och Mikey. Och är i stallet ca 5 dagar i veckan. De andra två dagarna (Måndag och söndag) Så dansar jag. Ja, ni läste rätt, dansar. Jag dansade klassisk balett mellan jag var 3 och när jag fyllde 10. Var på en ganska hög nivå om jag ska säga de själv. Så grunderna har jag fått därifrån, de är lite samma som ridning, man måste rida dressyr för att kunna hoppa. Med andra ord, saker som hållningen, takt känsla osv. Finns i balett, tå spets skor ja, usch! Fatta vad ont jag hade eller!
Men i alla fall, nu dansar jag Show jazz. En modern dans helt enkelt. Jag kanske är lite "blyg" eller reserverad mot främlingar eller så. Men min dans lärare säger att jag får ett himla självförtroende på scenen! Vilket är bra, tror jag?
Aja, ni vill kanske veta något annat? Ja.... jag har som sagt diabetes.... finns inte så mycket att säga om de..
That´s me!
Jag är somsagt då lite "udda" har min egen stil, även fast de kanske inte syns utåt. Men som mitt favvo motto lyder: What doesn´t kill you, makes you stronger.
/Rebecka
1 Kommentarer
Frida - FFryttarna:

Svar: Okej, ja jag får se vem jag ska ha, hade ju varit kul att testa på någon ny ;) Ja det sa hon! :)

2011-10-26 | 17:17:48
URL: http://ffryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!