2011-10-30 | 19:32:22

Kalas = Presenter!

God kväll!
Nu har alla gäster gått hem, vi hade släkt kalas idag, då jag fyllde år i Fredags.
Eftersom att min Mammas, systers f.d mans dotter, (Komplicerat) jobbar på My one, så visste hon exakt vad jag ville ha :D
Så, jag fick en par mörkblå JW Ridbyxor, och en mörkblå Kingsland mössa! Tack!
I alla fall, så vet ni att jag så hemskt gärna vill ha ett rött Hansbo allrond schabrak. Men jag hittar de inte någonstans! Men, jag har tittat lite på myone, och om jag inte hittar de så vill jag ha de här:
Hehe, de kostar lite drygt 600 kr. Men jag gillar de. Jag kan ju ha de som både tävlings schabrak och vanligt. Ni som har detta, har de en bra pass form?
Och om ni vet var man kan köpa ett rött allround hansbo schabrak, kommentera!
/Rebecka
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!