2011-04-27 | 19:12:45

Start

Hej,
Jag heter Rebecka och tänkte att jag kunde fixa en liten så kallad "kalender" till mig och min sköt häst Felix. Felix står på Bulycke Ryttarförening i Torslanda. Och han är just nu hela 17 år! Eller ja, rättare sagt, han fyller 18 i år. Han är en c-ponny, korsning okänd. Men man tror att han har en liten nypa arab i sig. Och så en hel del andra raser. Brun med svart man och svans, och en "blixt" formad stjärn i pannan. Felix kan vara en aning sur när man är hos honom i spiltan, därav blogg namnet. Surponny. Han är en väldigt bra nybörjar ponny. I alla fall när man rider. Jag är just nu 12 år, snart 13. Och jag tror inte att han är så populär bland oss äldre. Så jag får för det mesta ha honom för mig själv. Jag sköter honom på onsdagar,torsdagar och fredagar. Men jag ÄR i stallet ca 4-5 ggr i veckan. Här på bloggen kan ni följa min vecka. Eller ja, rättare sagt, min stall vecka. Nu är det så att jag dock är usel på att fota. Jag har ingen system kamera, utan en Colpix digital kamera, grön :)
Men jag nöjer mig med den, och de får ni också göra. Nu är det dock så att min fina Mac dator <3 är på "sjukhuset" då den inte vill samarbeta :(
Men den kommer tillbaka snart, och då ska ni få se på lite bilder.
Ja, det var väl allt? Heder o.s.v kommer inom kort, hoppas jag.
Ses!
/ Rebecka
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!