2011-07-25 | 22:19:29

Flummig liten tjej ( eller två )...

Hello världen! Ja ja ja! Jag vet att jag måste bli bättre på att uppdatera. Men... Jag tar itu med de en annan gång.
I alla fall.
Jag o Josse (ambrostjejerna.blogg.se) var nere hos hästarna idag:) Felix ser ut som en tunna! Tjockisen!
Jag och Josse gick oxå ut i skogen o hade lite kul. Vi pratade med alla djuren. Vi träffade bl.a Göta och Göte. Men dem har Josse redan berättat om i sin blogg. SÅ jag ska berätta om myggan Bertil och hans fru Berit. De var jätte snälla, tills de bet mig, så fick de dö...
Slut på ett VÄLDIGT flummigt inlägg.
Men bara början på en VÄLDIGT flummig natt!
Love yá!
/ Rebecka
1 Kommentarer
Esther:

e du vegitarian?:O

visste inte jag;) haha ´kika bara in en liten snabbis nu när du sa att du hade en blogg<3

2011-08-06 | 16:08:24
URL: http://zuccini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!