2011-11-01 | 20:00:49

*Skriv Rubrik här*

Hej!
Nu sitter jag framför datorn (Duh?!) Och lutar mig mot tanken att jag ÄNTLIGEN köpt ett schabrak som jag gillar!
Som ni vet så ville jag ha ett hansbo schabrak, men de finns typ inte längre eller så :P Men, i eftermiddags så åkte jag och mamma ut till Kungsbacka, till Svensk ridsport. DÄR hittade jag ett schabrak jag ville ha, nämligen..*trummvirvel*....
JW schabraket Union Jack!
YEY!
De kanske kostade en aning, men de var värt de! Älskar de, kom dock just på att de egentligen är en padd, inget schabrak, så de går inte att spänna fast i sadeln. Men de går säkert bra ändå :D Hoppas vi..
 
Jag kollade på pannband också, tänkte ha ett rött. Jag tyckte de skulle passa bra till schabraket. Men de kostade hela 1250 kr!? Vilket jag tycker är överdrivet för ett pannband.
Så Vivien får ha sitt svarta med vit fodring. Jag tror de blir bra de med XD
Men imon så är de hyrning med älskade lilla Felix <3 Konstigt, jag älskar honom över allt annat i hela världen, men de känns som om jag just nu hellre rider Vivien..?
Men men, de går nog över snart! (Haha!)
 
Nu ska jag äta, och imon drar jag ut till stallet vid 12 tiden. Någon som ska vara där?
 
/Rebecka
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!